fbpx

Uslovi online kupovine

Matis.rs je i online prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji. Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

Artikli pored kojih je prikazana oznaka “kombija” mogu se kupiti u online prodavnici Matis sa isporukom brze pošte na teritoriji Republike Srbije. Artikli koji nemaju oznaku “kombija” ne mogu se isporučiti brzom poštom i za njih se naplaćuju troškovi dostave.

Uslovi kupovine artikala pored kojih je prikazana oznaka „kombija“:

  • Za porudžbine veće od 15.000,00 RSD dostava je besplatna
  • Za porudžbine do 15.000,00 RSD isporuka se naplaćuje

Roba koja na sajtu www.matis.rs nije označena za isporuku preko brze pošte, takođe se može poručiti, ali se navedene porudžbine moraju administrirati najbližoj maloprodaji na realizaciju. Plaćanje takvih proizvoda je moguće izvršiti po predračunu, karticom ili u salonu, sa mogućnošću odloženog plaćanja. U tom slučaju kupcima se naplaćuje cena prevoza u zavisnosti od kilometraže koju dostavno vozilo pređe. Minimalna cena prevoza iznosi 1000,00 RSD.

Zaposleni u kompaniji Matis će kontaktirati kupca telefonom ili putem maila u roku od jednog dana od dana porudžbine. Za porudžbine subotom i nedeljom biće kontaktirani prvi radni dan u sedmici. U slučaju da traženi proizvod nije trenutno dostupan, tj. nema na lageru, kontaktiraće Vas odgovorno lice.

Kontakt podaci za kupca su:

Telefon: 032/651-159
E-mail: webshop@matis.rs

Kupcima je na raspolaganju online podrška svakog radnog dana od 08-21 h i subotom od 08-18 h.

*Napomena*: Rok isporuke za dušeke koji nisu dimenzije 90×200 i 160×200 je 20 dana. Proizvodi koje dostavlja brza pošta se isporučuju u kutijama i nisu namontirani, a kupac montažu organizuje u sopstvenoj režiji. U slučaju nestručne montaže, ne važi garancija na proizvod.

NARUČIVANJE

Za naručivanje proizvoda iz ponude online prodavnice Matis.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:

1. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, izaberite dimenziju ili dezen koji želite, a zatim izaberete dugme “Dodaj u korpu”. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu. Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda, a u korpu možete dodati još proizvoda.

2. Pregled Korpe

Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju “Korpa”. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje ste do sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe. Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

3. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

Odaberite način isporuke:

  • Slanje kurirskom službom
  • U dogovoru sa salonom

Odaberite način plaćanja.

  • Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.

Samo pošiljke u kojima svi artikli imaju oznaku „kamiončića“ mogu se platiti pouzećem, odnosno ukoliko je u korpi jedan artikal bez „kamiončića“, takva porudžbenica se prosleđuje najbližem maloprodajnom objektu.

  • Plaćanje po predračunu
  • Plaćanje karticom
  • Plaćanje u salonu

4. Pregled i potvrda narudžbenice

Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kolika je ukupna cena, itd. Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju “Završi kupovinu” čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice.

PLAĆANJE KARTICAMA

Plaćanje se vrši na osnovu kreiranog poziva na plaćanje i priložene ponude-predračuna sa navedenim nazivom robe i uslovima garancije i povrata robe.

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama je u potpunosti sigurno, a za sigurnost prenosa podataka od Prodavnice do Banke brine WSPay sistem za on line naplatu kreditnih i debitnih kartica.

Omogućujemo plaćanje sledećim brendovima:

  • Amex
  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Dinacard

Omogućeno je plaćanje karticama ovih brandova bez obzira kod koje su Banke izdate.

U zavisnosti od iznosa i mogućnosti Vaše kartice, omogućujemo jednokratno plaćanje.

DOSTAVA KURIRSKOM SLUŽBOM

Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškovi dostave su iskazani na Vašoj porudžbini i cena poštarine zavisi od mase paketa, a ne od mesta dostave. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, tako da je prilikom preuzimanja pošiljke potrebno samo potpisati adresnicu.

Vreme dostave zavisi od radnih dana i od dogovrenog roka isporuke. Svi uslovi dostave definisani su ponudom koja je u prilogu poziva na plaćanje.
Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekat. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.
Roba se dostavlja na području cele Srbije.
Roba će biti zapakovana tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti.
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja robe proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

OPŠTI USLOVI KUPOVINE

Ovi uslovi kupovine definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke kao povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.
Proces kupovine na našoj web prodavnici je sledeći:
– Kupac šalje upit za izabrani artikal čime prihvata Opšte uslove kupovine.
– Isporučilac napravi predračun-ponudu i kreira poziv na plaćanje kroz sistem WSPaypayPer na adresi https://pp.wspay.info uz koji prilaže ove Opšte uslove kupovine kao i kreiranu ponudu-predračun sa svim uslovima povrata i garancije.
– Kupac potvrdom da želi platiti kreirani poziv na plaćanje još jednom prihvata ove opšte uslove poslovanja te na platnim stranicama naše prodavnice na WSpay sistemu radi unos podataka o kartici i izvršava plaćanje.
– Po uspešno autorizovanoj transakciji Isporučilac radi dostavu robe prema dogovorenim Uslovima.
– Isporučilac (Prodavac) je naša web prodavnica na ovoj web adresi.
– Kupac robe je posetilac web prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, pošalje upit za taj proizvod i dobije valjanu ponudu-predračun-poziv za plaćanje, plati platnom karticom.
– Sve cene iskazane na našoj web Prodavnici su sa PDV-om i iskazane u dinarskom iznosu u kom se i radi naplata kreiranog poziva na plaćanje!

– Prodavac je odgovoran u slučaju nesaobraznosti robe, u smislu Zakona o zaštiti potrošača:  – izjava o nesaobraznosti robe.

Naručivanje se vrši na stranicama naše online Prodavnice slanjem Upita. Prilikom poručivanja koristi se standardna tarifa za telefonske pozive. (član 27 Zakona)

POVRAT / REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
– ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Prodavac će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, pismeno, ili na fax sa instrukcijama za povrat robe.
U slučaju nemogućnosti zamene proizvoda, Prodavac će nadoknaditi Kupcu njegove troškove povrata robe i vrednost robe koju nije više u mogućnosti da isporuči.
U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja.
Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na službenu mail adresu Prodavnice i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom i računom na adresu sa koje Vam je roba poslata ili koja je navedena na računu koji je dostavljen uz robu.

Link za preuzimanje Obrasca za jednostrani raskid Ugovora: 

U sličaju odustanka od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen (član 33 Zakona).

Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se obraća na adresu ,,Informatičke platforme za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova https://vansudsko.mtt.gov.rs/ nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora.

Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.
Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. U slučaju povrata reklamirane robe trošak povrata ide na teret prodavca. Povrat robe se vrši preko kurirske služabe sa kojom prodavac ima zaključen ugovor. Ugovor možete preuzeti ovde. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev.
Naša web prodavnica će najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od prijema izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa.

Reklamacije se šalju na mail  reklamacije@matis.rs, ili na telefon i fax 032-651-159.

Kupac nema pravo na povraćaj robe u slučajevima iz člana 37 Zakona.

IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA

Za plaćanja u web prodavnici koristite WSPay – siguran sistem za plaćanje kreditnim i debitnim karticama online.
WSPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka i brine se da prenos podataka bude zaštićen najvišim sigurnosnim standardima uz korišćenje TLS 1.2 protokola i koršćenje SSL kodiranja 256 bitne enkripcije.
WSPay posluje u skladu sa PCI DSS standardima L1 za šta je i sertifikovan.
Ova online prodavnica je u sistemu „3D secure“ programa zaštite i ako je Vaša kreditna kartica (debitne kartice su sve u programu ove zaštite) u sistemu 3Dsecure tada ćete plaćanje potvrditi dodatnom autentifikacijom na stranicama Vaše banke koja će se otvoriti kod procesa plaćanja.
I WSPay i naša prodavnica brinu se da Vaši podaci budu u potpunosti zaštićeni.
WSPay ne čuva podatke o Vašoj kartici kao ni naša prodavnica.

IZJAVA O ZAŠTITI VAŠIH PODATAKA

Naša web prodavnica se obavezuje da će pružiti zaštitu ličnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su potrebni za ispunjenje naših obaveza;
informiše kupce o načinu korišćenja prikupljenih podataka,
redovno daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li, ili ne, da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi zaposleni naše web Prodavnice i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Želimo Vam uspešnu kupovinu!

NAPOMENA

Za eventualne greške u informacijama ili propuste na prikazu ne preuzimamo odgovornost. Slika je isključivo simbolički prikazana. Boje i nijanse na slikama su informativnog karaktera i ne moraju u potpunosti odgovarati bojama na štof kartama i uzorcima koje poseduju saloni. Za više informacija obratite se direktno prodavcu u maloprodajnom objektu.